quinta-feira, 18 de julho de 2013

fofices do design: chewp






Chewp é uma série de utensílios de cozinha para pais e filhos, projetado para aumentar a conscientização sobre alimentação saudável e boa nutrição. Estes são, creio eu, os únicos utensílios que faltam na minha cozinha. Eu adoro quando meus vikings me ajudam a cozinhar, e eu quero que eles gostem de desfrutar dos prazeres de boas refeições caseiras feitas por suas próprias mãozinhas.
Esses utensílios são criaados para uso interativo por toda a família, expondo as crianças a alimentos saudáveis​​, e dando-lhes a oportunidade de fazer receitas do começo ao fim. A grande versatilidade dos utensílios permite uma grande gama de opções e dá às crianças a oportunidade de criar, inventar e experimentar coisas novas.


Chewp, a series of play tools for parents and their children, is designed to raise awareness about healthy eating and good nutrition. These are, I believe, the only tools missing in my kitchen. I do love when my kiddos help me cooking, and I do want them to like to enjoy the pleasures of good homemade meals.

The tools are designated for interactive use by the whole family, exposing the children to healthy foods, and giving them the opportunity to make certain foods and recipes from the raw and basic ingredients. The wide variety of activities set out in the tools allows players to make a range of choices and gives children a chance to create, invent and try new things.

Nenhum comentário: